Co posiada korzystny wpływ na zmniejszenie zjawiska katabolizmu podczas aktywności fizycznych?

Posted on 29/04/2021 4:46am

Osoby, które wyjątkowo dbają o własny wygląd oraz siłę fizyczną, zatem te, które wiele czasu spędzają na siłowni, z pewnością wiele wiedzą o mnóstwie różnorodnych suplementach Diety, jakie (jeśli są stosowane w dojrzały sposób) mogą im bardzo dopomóc przy robieniu różnego typu treningów.


Aktualnie jednym z najbardziej popularnych takich preparatów jest białko BCAA, jakie umacnia tkanki mięśniowe oraz polepsza całą formę.


Bez względu na to każdy trening powinien odbyć się już po przyjęciu normalnego posiłku.

Jeżeli czujesz, że ta publikacja może być według Ciebie niewystarczająca, to zamieszczony tutaj (https://stomatologiacichon.pl/) tekst zapewne Cię usatysfakcjonuje. Kliknij i sprawdź!

Należy pamiętać, że żaden suplement diety nie może zastąpić naszych cennych pokarmów. Potem, niedługo przed rozpoczęciem treningu siłowego, powinno się zażyć ok. pięć g BCAA, które zostanie w czasie naszego wysiłku spalone. Dzięki takiemu rozwiązaniu, i dzięki temu, że dodaliśmy do naszego układu krwionośnego białko BCAA z zewnętrznego źródła, redukuje się katabolizm tkanek mięśniowych, jaki występuje w czasie większej aktywności fizycznej.


fitness




Niedługo po wykonanym wysiłku siłowym, powinniśmy od razu spożyć białko odpowiadające równowartości białka w jednym posiłku. Dla przykładu jeśli na dzień powinniśmy zjeść dwieście gram białka i rozłożymy to na pięć posiłków - co daje w jednym daniu czterdzieści g białka - to również tyle dostarczamy po treningu. Poza tym godzinę po zakończonym treningu należy zjeść pełnowartościowy pokarm.


Niezwykle ważne jest poprawne dawkowanie preparatu, gdyż tak jak taki dodatek do diety może pomóc, tak mógłby również zaszkodzić. Pamiętajmy o tym oraz jeśli to będzie konieczne - skonsultujmy się po prostu ze swym lekarzem.

Tags: oko, Diety, czas